Další termíny ZÁPISY NA PLAVČO

17.08.2014 15:24
 
 
1) ve ČTVRTEK 21. srpna: v restauraci BOWLING Centrum Jeseník (před aut. nádražím) v čase 15.30h - 17h (pokud mi zavoláte, že nestíháte, počkám i déle). Za pěkného počasí na venkovní zahrádce (trampolína, klouzačka, houpačky), v případě nepříznivého - uvnitř hned před obslužným pultíkem doprava, v nekuřáckém salónu s dětským koutkem (jakoby hned za trampolínou). Můžete si přijít s dětmi, či sami vypít nebo smlsnout nějakou dobrůtku, nebo se jen tak zastavit a vše vyřídit.
 
2) v PÁTEK 29. srpna: v Ped. psych. poradně Jeseník v čase v 16.30 - 18h (pokud mi zavoláte, že nestíháte, počkám i déle): Bývalý hotel M (budova střední školy, u velkého rybníku, vedle sportovní haly) - před recepcí se dát doprava, 1. patro. Poradna má troje dveře za sebou, zazvonit až na ty PROSTŘEDNÍ dveře s nápisem SLUŽEBNÍ VCHOD (hned za nimi mám kancelář).
 
3) v PÁTEK 5. září: v Ped. psych. poradně Jeseník v čase v 16.30 - 18h (pokud mi zavoláte, že nestíháte, počkám i déle): Bývalý hotel M (budova střední školy, u velkého rybníku, vedle sportovní haly) - před recepcí se dát doprava, 1. patro. Poradna má troje dveře za sebou, zazvonit až na ty PROSTŘEDNÍ dveře s nápisem SLUŽEBNÍ VCHOD (hned za nimi mám kancelář).
 

 

Zpět